مهاجرت به سوئد اقامت وتحصیل

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

3 سایه چشمی که هر بانویی می بایست استفاده کند تاضرر کمتری ببیند

بهرمندی پیوستهاز یک ریملی عادی و یک ریملی جسورانه‌تر، روش عالی می باشد برای اینکه آرایش چشم افراد را از یکنواختی دربیاورد. محسن پیشنهاد می‌کند که در کیت آرایشی‌تان حداقل دو ریمل داشته باشید.

همه‌ی ما چند وسیله‌ی آرایشی مهم و اصلی داریم. رژ لب، سایه‌های چشم، و ریمل که هر روز صبح بطور خودکار از آنها استفاده می‌کنیم. استفاده از لوازم آرایشی یکسان در هر روز خسته کننده است، درست مانند اینکه یک کفش را هر روز بپوشیم.

حتی اگر دوست دارید که هر روز از یکسری اصول آرایشی استفاده کنید، خوب است که بتوانید در موقعیت‌های خاص، بعضی چیزها را تغییر دهید. وقتی از ویانا مارتین، مدیر روابط هنرمندان حرفه‌ای در Kevyn Aucoin پرسیدیم که آیا یک قاعده‌ی کلی در مورد ریمل چشم وجود دارد یا نه؟ او پاسخ داد: بله، ریمل طبیعی و ساده برای روز مناسب است، اما برای شب من مژه‌های دراماتیک را دوست دارم.

استفاده‌ی متناوب از یک ریمل ساده و یک ریمل جسورانه‌تر، راه خوبی است برای اینکه آرایش چشم شما را از یکنواختی بیرون آورد. مارتین پیشنهاد می‌کند که در کیت آرایشی‌تان حداقل دو ریمل داشته باشید. یکی برای استفاده‌ی روزانه و دیگری برای استفاده در موقعیت‌های خاص.
اما نباید به این دو ریمل اکتفا کنید. می‌توانید از ریمل‌های رنگی، درخشان، حجم‌دهنده و هر نوعی که باعث می‌شود احساس زیبایی کنید استفاده نمایید. ما فکر می‌کنیم که سه نوع ریمل برای هر کسی لازم است، اما اگر حرفه ای هستید، ممکن است به تعداد بیشتری نیاز داشته باشید.

1 - ریمل روزانه
به دنبال ریمل‌هایی با برچسب «حجم دهنده»، «بلند کننده» یا «فر کننده» باشید که حاوی فرمول‌های ضد آب نباشند. مارتین می‌گوید: ریمل‌های ضد آب معمولا سنگین هستند و این می‌توانند مژه را خشک کنند و در صورت استفاده‌ی روزانه منجر به چسبندگی مژه‌ها شود.

2 - مناسبت‌های خاص
برای ریمل‌های شب و مناسبت‌های ویژه، فرمول‌هایی را انتخاب کنید که دو یا چند مزیت داشته باشند (مانند حجم‌دهنده و بلند کننده) تا چشم‌ها را درشت‌تر کنند.

3 - برای تنوع
ریمل‌های رنگی یک راه عالی برای افزودن رنگ به ظاهر شما هستند. برای اینکار، تعداد زیادی گزینه‌ی فوق العاده وجود دارد. مارتین، ریمل‌های سبز پررنگ، بنفش، و آبی، که واقعا مژه‌ها را برجسته می‌کنند پیشنهاد می‌کند.

  • پارسا aaa

به نظرشما تفاوتی مابین طراحی سایت ارزان و گران هست ؟

اختلاف در هزینه طراحی وب سایت, دلایل اوج گرفتن قیمت ساختن وب سایت

اولین پرسشی که اکثر از افرادی که در پی سفارش طراحی سایت میباشند از ما دارند ، هزینه طراحی سایت است . تقریبا بیشتر این مردم در پرسش بعدی خود درباره اختلاف طراحی سایت ارزان و پرهزینه سوال میپرسند و مایل هستند که بدانند تفاوت ساخت سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه   طراحی سایت ارزان   آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

گرافیک
دومین مسئله ای که میتواند باعث کم یا زیاد شدن قیمت طراحی یک سایت شود ، گرافیک درخواستی از طرف مشتری میباشد. طراحی سایت گرافیکی مطابق با قواعد سئو میتواند یکی از نکاتی باشد که باعث افزایش هزینه طراحی سایت شود. بسیاری از افرادی که به دنبال طراحی یک سایت برای کسب و کار خود میباشند ، به دنبال داشتن یک وب سایت بسیار زیبا از نظر ظاهری میباشند به همین دلیل برای طراحی چنین وب سایت هایی ، علاوه بر برنامه نویس و طراح سایت ، گرافیست نیز میبایست وقت زیادی را صرف طراحی قالب و تصاویر و ... کند به همین دلیل این مسئله نیز میتواند باعث کم یا زیاد شدن هزینه ها شود. هرچه گرافیک یک سایت افزایش یابد به طور حتم هزینه طراحی آن نیز افزایش خواهد یافت و طبیعتا هرچه گرافیک مورد نظر مشتری ساده تر باشد ، هزینه نیز کاهش خواهد یافت.

بهینه سازی داخلی
سومین نکته ای که باعث افزایش یا کاهش هزینه طراحی یک وب سایت میباشد ، بهینه سازی داخلی سایت میباشد. با مطالعه آموزش سئو و بهینه سازی سایت میتوانید از تاثیر بهینه سازی سایت در بازاریابی آنلاین مطلع شوید و بدانید که برای پیشرفت در نتایج گوگل ، برای کسب رتبه های بهتر و مناسب تر در گوگل نیاز به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در هنگام طراحی سایت میباشید. برخی از کاربران تصور میکنند که برای کسب رتبه های مناسب در نتایج گوگل تنها چگونه نوشتن محتوای وب سایت مهم است ، در شرایطی که قبل از هرگونه کار محتوایی ، نیازمند به رعایت اصول بهینه سازی داخلی در سایتتان میباشید ، به همین دلیل هرچه میزان سئو داخلی سایت شما بیشتر باشد هزینه طراحی افزایش خواهد یافت.

  • پارسا aaa

کسب وکار اینترنتی و فواید آن


تجارت انلاین و ویژگی ها آن:

در دنیای امروز ، اکثر از دولت ها مدرن مناطق کسب وکار اینترنتی را به کسب وکار قدیمی ترجیح داده و به سمت کسب وکار انلاین در حرکت میباشند. با بودن وب سایت هایی مانند آمازون که درآمد خیلی تاپی دارد ، بسیاری از مردم نیز از تجارت سنتی به سمت تجارت الکترونیک در حرکت میباشند. ممکن است بسیاری از افراد بخواهند که درباره مزایای تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و مفیدی داشته باشند. در این مطلب به صورت مختصر به اصلی ترین مزایای تجارت الکترونیک اشاره میکنیم.

بستر ارتباطی مناسب
یکی از امکاناتی که اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانی قرار میدهد اطلاعات کامل و گسترده ای است که در مورد هر کالا چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان یافت. امکانی که در دنیای واقعی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و زمان زیاد بدست نمی آید. از طرفی تجارت الکترونیک امکان ایجاد ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک فرآیند بازرگانی لازم است با آنها تماس بگیریم در کوتاه ترین زمان از طریق ایمیل و روش های دیگر فراهم میکند. به عنوان مثال میتوان گفت که افراد میتوانند از طریق ساخت ویدئو و انتشار آن در اینترنت به راحتی با کاربران خود ارتباط برقرار کرد و شماره های تماس و آدرس خود را به آنها بدهید. برای کسب اطلاع درباره ساخت ویدئو و بازاریابی از طریق آن میتوانید مقاله ما تحت عنوان بازاریابی ویدئویی موفق چگونه حاصل میشود؟ را بخوانید.

حذف واسطه ها
یکی از ارزشمند ترین دستاورد های تجارت الکترونیک حذف واسطه هاست که باعث کاهش بی سابقه قیمت کالا و خدمات در جهان شده است. بر اساس برآورد های انجام شده ، حذف واسطه ها و ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده بین 15 تا 50 درصد موجب کاهش قیمت ها برای مشتریان شده است.

افزایش قدرت خریداران و پیدایش بازارهای جدید برای تولید کنندگان
ارتباط اینترنتی فرصتی را در اختیار خریداران قرار میدهد که بتوانند با طیف گسترده ای از تولید کنندگان سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و از این طریق به تقاضای مورد نظر خود از بین پیشنهادهای مختلف برسند و در مقابل فروشندگان قدرت چانه زنی بیشتری برای کسب امتیاز داشته باشند. البته این مسئله به فروشندگان نیز امتیازات زیادی میدهد از جمله اینکه میتوانند به فروش محصولات در سراسر جهان اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا کلیک کنید : تاثیر بهینه سازی سایت در بازاریابی آنلاین

سفارشی کردن محصولات و خدمات پشتیبانی قوی
به وسیله تجارت الکترونیک قادر خواهید بود که محصولات مورد درخواست خود را به صورت سفارشی و مطلوب خود خریداری کنید. به عنوان مثال میتوانید با ورود به سایت شرک DELL کامپیوتر مورد درخواست خود را با همان خصوصیاتی که میخواهید سفارش داده و خریداری کنید. شرکت هایی که به این صورت محصولات و خدمات خود را میفروشند ، به طور دائم و با روش های مختلف با مشتریان خود در ارتباط هستند و پشتیبانی قوی باعث ترغیب مردم به خرید از اینترنت میشود.

پیدایش موسسات اقتصادی جدید و رقابت سراسری
یکی از پیامدهای تجارت الکترونیکی پیداش موسسات اقتصادی جدید است که توانایی رقابت و حتی در مواردی سبقت گرفتن از شرکت های کهنه کار را دارند. در حال حاضر دو نوع بازار خرید و فروش یعنی سنتی و حقیقی و بازار مجازی به موازات یکدیگر عمل میکنند و هریک قواعد خاص خود را دارند که گاهی دارای خصوصیاتی مشترک میباشند و گاهی باهم تفاوت دارند. در برخی موارد کسب و کارهای نوپا با استفاده از سیستم های کاربردی در بازار جدید از رقبای سنتی پیشه گرفته اند و بازار محصولات را به دست گرفته اند.


مزایای تجارت الکترونیک از دیدگاه فروشندگان و صاحبان فروشگاه های اینترنتی :

هزینه راه اندازی فروشگاه های اینترنتی بسیار کمتر از فروشگاه های فیزیکی هستند
تبلیغ محصولات به صورت راحت و ارزان در تمام دنیا میسر است
مشتریان مربوط به یک منطقه خاص یا کشور خاص نبوده و مرزهای جغرافیای از بین میروند
رقابت برای جذب مشتری باعث بالا رفتن کیفیت محصول میشود
تعداد مشتریان به سرعت قابل افزایش است
ارتباط با مشتریان به دلیل حذف واسطه ها بهینه خواهد بود

  • پارسا aaa

مکان های زیبا سرزمین آلمان
 
سرزمین آلمان
کانون زندگی دریایی

این مرکز یکی از بهترین منطقه های دیدنی  شهر هانوفر در دست خانواده ها می باشد.

در این مرکز دریایی گردشگران می توانند با وسیله از امکانات مدرن سفری

رویایی اما در جهان حقیقی به عمق آبها داشته باشند و با زندگی حیوانات دریایی آشنا شوند.

عروس های دریایی و میگوها از جمله حیوانات این کانون دریایی در تور آلمان می باشند.

 
باغ وحش هانوفر

در باغ وحش مدرن شهر هانوفر نزدیک به دو هزار گونه از حیوانات سراسر دنیا زندگی می کنند. در هر سال بیش از یک و نیم میلیون جهانگرد و مسافر از این باغ وحش و حیوانات جالب و جذاب آن بازدید می کنند.

آلمان
دریاچه و پارک ماشسی

ماشسی نام دریاچه ای بسیار زیبا و مصنوعی در مرکز شهر هانوفر است. اطراف این دریاچه را پارک های بسیار زیبایی در بر گرفته اند. در این دریاچه قایقرانی یکی از تفریحات جذاب و مفرح است که به ویژه در فصل بهار و تابستان بسیار پرطرفدار است و رونق دارد.این منطقه از محبوب ترین مکان های دیدنی هانوفر برای مسافران است.

آلمان
قصرمارینبرگ

مارینبرگ از ساختمان های تاریخی شهر هانوفر است . این قصر دارای معماری به سبک نئو گوتیک است. این قصر دارای برج های بسیاری است که بر زیبایی قصر می افزایند. این قصر دارای تورهایی داخلی است که از عید پاک تا آخر ماه اکتبر ، مسافران را به سالن ها و تالارهای زیبا و تماشایی قصر راهنمایی می کنند.

آلمان
کلیسای مارکت

این کلیسا در میان بازار هانوفر قرار دارد و به همین علت به کلیسای مارکت معروف شده است. این کلیسا در قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. این کلیسا سالانه گردشگران بسیاری را مجذوب زیبایی های تاریخی خود می کند.

آلمان

  • پارسا aaa

سه سایه چشمی که هر خانمی می بایست استفاده کند تازیان ملوتری ببیند

استفاده‌ی متناوب از یک ریملی عادی و یک سایه چشمی جسورانه‌تر، روش خوبی می باشد برای اینکه زیباسازی چشم افراد را از سادگی بیرون آورد. محسن پیشنهاد می‌کند که در کیت آرایشی‌تان حداقل دو ریمل داشته باشید.

همه‌ی ما چند وسیله‌ی آرایشی مهم و اصلی داریم. رژ لب، سایه‌های چشم، و ریمل که هر روز صبح بطور خودکار از آنها استفاده می‌کنیم. استفاده از لوازم آرایشی یکسان در هر روز خسته کننده است، درست مانند اینکه یک کفش را هر روز بپوشیم.

حتی اگر دوست دارید که هر روز از یکسری اصول آرایشی استفاده کنید، خوب است که بتوانید در موقعیت‌های خاص، بعضی چیزها را تغییر دهید. وقتی از ویانا مارتین، مدیر روابط هنرمندان حرفه‌ای در Kevyn Aucoin پرسیدیم که آیا یک قاعده‌ی کلی در مورد ریمل چشم وجود دارد یا نه؟ او پاسخ داد: بله، ریمل طبیعی و ساده برای روز مناسب است، اما برای شب من مژه‌های دراماتیک را دوست دارم.

استفاده‌ی متناوب از یک ریمل ساده و یک ریمل جسورانه‌تر، راه خوبی است برای اینکه آرایش چشم شما را از یکنواختی بیرون آورد. مارتین پیشنهاد می‌کند که در کیت آرایشی‌تان حداقل دو ریمل داشته باشید. یکی برای استفاده‌ی روزانه و دیگری برای استفاده در موقعیت‌های خاص.
اما نباید به این دو ریمل اکتفا کنید. می‌توانید از ریمل‌های رنگی، درخشان، حجم‌دهنده و هر نوعی که باعث می‌شود احساس زیبایی کنید استفاده نمایید. ما فکر می‌کنیم که سه نوع ریمل برای هر کسی لازم است، اما اگر حرفه ای هستید، ممکن است به تعداد بیشتری نیاز داشته باشید.

1 - ریمل روزانه
به دنبال ریمل‌هایی با برچسب «حجم دهنده»، «بلند کننده» یا «فر کننده» باشید که حاوی فرمول‌های ضد آب نباشند. مارتین می‌گوید: ریمل‌های ضد آب معمولا سنگین هستند و این می‌توانند مژه را خشک کنند و در صورت استفاده‌ی روزانه منجر به چسبندگی مژه‌ها شود.

2 - مناسبت‌های خاص
برای ریمل‌های شب و مناسبت‌های ویژه، فرمول‌هایی را انتخاب کنید که دو یا چند مزیت داشته باشند (مانند حجم‌دهنده و بلند کننده) تا چشم‌ها را درشت‌تر کنند.

3 - برای تنوع
ریمل‌های رنگی یک راه عالی برای افزودن رنگ به ظاهر شما هستند. برای اینکار، تعداد زیادی گزینه‌ی فوق العاده وجود دارد. مارتین، ریمل‌های سبز پررنگ، بنفش، و آبی، که واقعا مژه‌ها را برجسته می‌کنند پیشنهاد می‌کند.

  • پارسا aaa


اولین لپ تاپ باریک جهان رونمایی شد

یک شرکت آسیایی از نخستین  لپ تاپ باریک آسیایی  درفروشگاه کامپیوتکس چهره برداشت.

به گفته آبان، شرکت های مطرح در حوزه تولید رایانه های شخصی با مبارزه بر سر کمکردن ضخامت لپ تاپ های خود با همدیگر کامپیتیشن جدی را شروع کرده . برای مثال شرکت اپل با ساخت آخرین مدل لپ تاپ مک بوک خود به ضخامت ۱۳.۱ میلیمتر و شرکت اچ پی هم با ساخت لپ تاپ ۱۰.۴ میلیمتری پا به عرصه این رقابت گذاشته اند.

شرکت Asus هم در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان جدیدترین لپ تاپ خود با نام ZenBook ۳ در معرض دید همگان قرار داد. این لپ تاپ به ضخامت ۱۱.۹ میلیمتر است.

وزن  ZenBook ۳ از آخرین مدل لپ تاپ مک بوک اپل ۱۰ گرم سبک تر و قطر آن ۱.۵ میلیمتر باریک تر از مک بوک است.

بدنه محصول جدید ایسوز از آلیاژ آلمینیومی ساخته شده که در صنعت هوا و فضا از آن استفاده می شود که این امر باعث افزایش مقاومت ۵۰ درصدی آن نسبت به سایر لپ تاپ های موجود در بازار می شود.

صفحه نمایشگر این لپ تاپ ۱۲.۵ اینچ،  وضوح آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و دارای صفحه Gorilla Glass ۴ است.

حاشیه دور صفحه نمایشگر به ۷.۶ میلیمتر کاهش یافته تا نسبت صفحه به بدنه ۸۲ درصد افزایش یابد.

صفحه نمایشگر ZenBook ۳ دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه ای است و از آخرین نسل پردازشگر i۷ برخوردار و دارای حافظه رم ۱۶ گیگاباتی و SSD یک تراباتی است.

در لپ تاپ های جدید محصول ایسوز، سیستم خنک کننده ای وجود دارد که از یک فن پلیمری کریستال مایع به قطر ۳ دهم میلیمتر و یک لوله گرما با آلیاژ مس برای خارج کردن حرارت دستگاه استفاده می شود.

باتری این لپ تاپ ۴۰ Wh لیتیوم پلیمر است که می تواند تا ۹ ساعت شارژ داشته باشد.

در ZenBook ۳ درگاه USB-C برای انجام سریع شارژ وجود دارد که ظرف مدت ۴۹ دقیقه می توان ۶۰ درصد باتری را شارژ کرد.

لپ تاپ های جدید ایسوز در سه رنگ آبی، خاکستری و رز گلد عرضه شده اند و قیمت آنها از ۹۹۹ دلار تا یک هزار و ۹۹۹ دلار با توجه به نوع حافظه و سیستم پردازشگر متفاوت است.

  • پارسا aaa

بعضی از مهم‌ترین ویژگی‌های گرافیک‌های اطلاع رسان

بعضی از مهم‌ترین خصوصیات تصویربیانی به این شکل اند:

اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نشان دهندگانی به صورت تصویری ازاطلاعات می باشند. این عکس ها در مکان هایی که لازم به روشن کردن مطلب به شکل سریع است   استفاده می شوند

اینفوگرافیک یا گرافیک‌ اطلاع رسان نمایشگر تصویری اطلاعات و داده‌ها است. در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها است، اینفوگرافیک مورد استفاده بسیار مناسبی دارد. استفاده از اینفوگرافیک باعث می‌شود بیننده با نگاهی کوتاه حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد با قیمت طراحی اینفوگرافیک مناسب. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینفوگرافیک عبارتند از:

طراحی و ساخت اینفوگرافیک= سهولت ارائه اطلاعات

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = سرعت بالای ارائه اطلاعات

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = جذاب و جالب بودن برای مخاطب

طراحی و ساخت اینفوگرافیک = عدم خستگی مخاطب

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک = ارائه اطلاعات زیاد در زمان اندک

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک  = امکان نمایش سریع، واضح و زیبای ایده‌های پیچیده

سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک  = امکان برقراری آسان ارتباط بین اجزای ارائه شده موضوع

  • پارسا aaa

google  به فکر است که یک کامپیوتر به چشم تزریق کند

شرکت google  در نظر دارد یک رایانه در دیدگانتان نصب کند

این کمپانی لنزی ساخته است که بی انکه لازم باشد هر دفعه عینک بزنید یا لنز بزنید ، سو دیدگانتان را اصلاح می‌کند. اما برای استفاده از این وسیله فرد باید کاری شبیه به تزریق انجام دهد. بعد از این که از طریق جراحی لنز چشم از کپسول چشم فرد برداشته شد، مایعی چسب مانند درون کپسول تزریق می‌شود، پزشکی که این جراحی را انجام می‌دهد “گجت داخل چشمی” را به کپسول لنز می‌چسباند.

این مایع، پس از تزریق، جامد می‌شود تا کپسول‌ لنز چشم و گجت را به هم بچسباند، و از این راه یک لنز طبی الکترونیکی بسازد. این لنز الکترونیکی مشکل بینایی فرد را برطرف می‌کند. سنسوری که در این وسیله وجود دارد قابلیت تشخیص دید اجسام دور و نزدیک را دارد و از این رو دیدی کاملا واضح به فرد می‌دهد.

گوگل برای این گجت درخواست حق ثبت اختراع کرده است. این درخواست که در سال 2014 به صورت پرونده درآمده بود، هفته‌ی گذشته منتشر شد. گوگل این گجت را یک لنز الکترونیکی می‌داند که بینایی را افزایش می‌دهد و فقط کافی است یک بار تزریق شود. البته شاید تزریق گجت به چشم خیلی ایده‌ی جالبی به نظر نرسد، اما یک‌بار کافی است تا همیشه از دردسر عینک و لنزهای طبی راحت شوید.

این اولین باری نیست که گوگل به ساخت تکنولوژی برای چشم انسان علاقه نشان داده. این غول تکنولوژی پیش از این اختراع لنز طبی هوشمند را هم به نام خود ثبت کرده است. این لنزهای هوشمند با انرژی خورشید کار می‌کنند و در کنار آن کارهایی مثل اندازه‌گیری سطح گلوکوز خون را انجام می‌دهند.

اما ثبت اختراع “گجت داخل چشمی”به این معنی نیست که این وسیله به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. شاید باید چند سال دیگر هم با همین لنزهای‌ طبی و عمل‌های قابل برگشت با لیزر سر کنیم تا این تکنولوژی به مرحله‌ی اجرا برسد.

  • پارسا aaa

بهترین ایمیج های معماری در مسابقه سالانه آرکید 2016

عکاسیطراحی دکوراسیون   طراحی داخلی  :عکس برداری از طراحی داخلی و یا هر محیط تعیین شده توسط بشر کار آسانینمی باشد .شماقادرید با عکاسی ازچندین عکس باسرعت ازیک بنای ساختمانی جوانب مثبت آن را نمایش دهید.اما میتوانید با استفاده از همان دوربین و عکس های خود برای یک ساختمان شناسنامه بسازید.مطمئنا وقتی این کار را انجام دهید شاهد نتیجه ای هیجان آور, تاثیرگذار و کاملا زیبا خواهید بود.در اداه شاهد 20 عکس برتر سال خواهیم بود.در کنار هم قرار گرفتن این تصاویر برای علاقه مندان عکاسی به مانند ضیافتی برای چشم ها خواهد بود.برای این ضیافت با شکوه باید از جشنواره آرکید ممنون باشیم.

 هرکدام از عکسهای که در ادامه مشاهده خواهید کرد با توضیح مختصری, میزبان چشم های بینندگان علاقه مند در نمایشگاه جهانی معماری در ماه نوامبر خواهد بود.همچنین برنده این مسابقه در مراسم شام باشکوهی معرفی خواهد شد.عکس هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد در 4 دسته متفاوت تقسیم بندی شده اند :

    ساختمان های در حال استفاده
    نمای بیرونی و یا ظاهری ساختمان
    فضای داخلی ساختمان
    حس مکان ساختمان

  • پارسا aaa

اچ پی نسل تازه رایانه های فاقد کیس را به بازارداد


کارخانه HP 2 نوع از کامپیوترهای فاقد کیس از دسته ‌ی Pavilion را وارد بازار کرد

محصولات تازه HP لبه‌های بسیار باریک دارند و فاصله‌‌ی صفحه نمایش تا لبه‌های آن بسیار کم است. این موضوع زیبایی خاصی به کامپیوترهای بدون کیس جدید HP داده‌اند. این شرکت گفته که قطر لبه‌های این محصولات 75 درصد باریک‌تر از سایر محصولات بازار است.

برای این محصولات یک دوربین هم در نظر گرفته شده که تنها در شرایطی که کاربران به آن نیاز داشته باشند، از مکان مخصوص خودشان خارج می‌شوند. میکروفن‌های این کامپیوترها هم در زمانی فعال می‌شوند که دوربین هم فعال باشد. این موضوع باعث شده که کاربران احساس امنیت بیشتری در زمان استفاده از دوربین و میکروفن خودشان داشته باشند و اطمینان داشته باشند که برنامه‌ای بدون خارج کردن دوربین از مکان مخصوصی که دارد نمی‌تواند از آن‌ها فیلم یا عکس بگیرد.

کامپیوترهای بدون کیس HP در دو مدل 23 و 27 اینچی ساخته شده‌اند و با سخت افزارهای متفاوت راهی بازار می‌شوند. به طور مثال این کامپیوترها را می‌توان با نسل ششم پردازنده‌های اینتل، دوربین‌های RealSense، رم تا 16 گیگابایت و حافظه داخلی تا سه ترابایت خریداری کرد.

البته شرکت HP در کنار معرفی این کامپیوترهای بدون کیس، مانیتور جدیدی را هم نشان داد. این مانیتور از صفحه نمایشی با کیفیت QHD برخوردار است و از پورت‌های HDMI، DisplayPort بهره می‌برد و به USB Hub مجهز شده است.

مانیتور جدید HP در تاریخ 6 تیر ماه با قیمت 399 دلار راهی بازار خواهد شد. مدل 23 اینچی کامپیوترهای جدید این شرکت هم از 20 تیر با قیمت 749 دلار و مدل 27 اینچی هم در تاریخ 13 تیر ماه با قیمت 999 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

  • پارسا aaa